sobota, 17 czerwca 2017

Wszystko jest dla mnie nowością, założenia bloga, opisanie mojej miłości do Barbetów, a jeszcze nie tak dawno nawet przez myśl mi nie przeszło, że taka rasa jak Francuskie Psy Dowodne- rasa Barbet istnieją.

Dzisiaj kolejna rocznica i spotkanie Barbetów w Wolęcinie . Cudowny widok stada rozbrykanych, wesołych  psów i suczek .Muszę w swoim blogu cofnąć się w czasie kiedy po raz pierwszy zobaczyłam moją Dosię.


23 listopada 2014 r. przyszła na świat moja Dosia , w zacnej rodzinie Splendeur Doree.

Dosia miała założoną obrożę w żółto czarną krateczkę i powszechnie została nazwana "TAXI"


Rosła wśród braci i sióstr, kochana przez mamę Ambeloui de L'Esprit De Bonte i ciocię Barbetkę zwaną Karolą .

Wyróżniała się odwagą a zarazem ufnością, oddaniem i miłością do ludzi.

Mama Ambeloui i tata Billabong du Pre de Redy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz